w ramach obchodów 40-lecia Katedry Instrumentów Dętych
Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
KONCERT FINAŁOWY

6 listopada 2022, niedziela, godz. 19.00
Sala 28, Pałac Akademii Muzycznej w Łodzi, ul. Gdańska 32
wstęp wolny

 

dostępność

Międzynarodowy Kongres Instrumentów Dętych NOWE PRYZMATY to wydarzenie dostępne dla osób z różnorodnymi potrzebami.

 
program:

  • Érik Morales (*1976) – Within Sacred Walls na zespół trąbkowy
    Octophonic Trumpet Ensemble:
    Karol Korus, Sylwia Pelak, Andrzej Velasco, Maciej Durlak, Franciszek Trojak – trąbki
    Sławomir Cichor – dyrygent
  • Joseph Jongen (1873-1953) – Élégie na kwartet fletowy op. 114
    Mateusz Wojtkiw, Antoni Wierzbiński, Joanna Woszczyk-Garbacz, Ewelina Zawiślak – flety
  • Carl Philipp Emanuel Bach (1714-1788) – Sonata d-moll na fagot solo
    Grzegorz Dąbrowski – fagot
  • Aleksander Tansman (1897-1986) – Koncert klarnetowy, cz. II Arioso
  • Béla Kovács (1937-2021) – Sholem-alekhem, rov Feidman! na klarnet i akordeon
    Robert Stefański – klarnet, Leszek Kołodziejski – akordeon
  • Yevhen Stankovych (*1942) – Sonata of Serenades na flet i fortepian
    cz. Incredible, Elegy
  • Piotr Czajkowski (1840-1893) – Lensky’s Aria na flet i fortepian
    Wissam Boustany – flet , Kinga Firlej-Kubica – fortepian
  • Russell Peterson (*1969) – Trio #2 na flet/flet altowy, saksofon altowy i fortepian
    Ewelina Zawiślak – flet, flet altowy, Paweł Gusnar – saksofon altowy, Agnieszka Przybylska – fortepian
  • Sławomir Cichor (*1978) – Slavish Tales na Flugelhorn solo (prawykonanie)
    Sławomir Cichor – trąbka
  • Maciej Kabza (*1990) – Quasi Toccata na tubę solo
    Michał Walczak – tuba
  • George Gershwin (1898-1937) – Błękitna Rapsodia (aranż. na trąbkę i fortepian T. Dokshitzer)
    Jakub Waszczeniuk – trąbka, Piotr Cłapiński – fortepian
  • Eugène Bozza (1905-1991) – Ballada na puzon i fortepian op. 62
    Michał Mazurkiewicz – puzon, Marta Macierzyńska – fortepian
  • Henri Tomasi (1901-1971) – Être Ou Ne Pas Être (Być albo nie być z monologu Hamleta) na kwartet puzonowy z solistyczną partią puzonu basowego
    Dariusz Sprawka – puzon basowy solo
    Michał Mazurkiewicz, Robert Żelazko, Maciej Łakomy – puzony
  • Antonin Dvořák (1841-1904) – Serenade d-moll na 2 oboje, 2 klarnety, 2 fagoty, 3 rogi, wiolonczelę i kontrabas
    Agata Piotrowska-Bartoszek – obój, Natalia Kok – obój, Roman Pryliński – klarnet, Mariusz Barszcz – klarnet, Michał Owczarek – fagot, Anna Szwedzka – fagot, Dorota Cegielska – kontrafagot, Zbigniew Monkiewicz – róg, Dariusz Mikulski – róg, Marek Medyński– róg, Konrad Bukowian – wiolonczela, Grzegorz Wieczorek – kontrabas
    Krzysztof Kamiński – dyrygent

prowadzenie koncertu – Katarzyna Nowicka

 

  • Więcej informacji o Kongresie NOWE PRYZMATY zobacz

 

ANKIETA

Celem zbierania danych w tej ankiecie jest poznanie opinii uczestników o Międzynarodowym Kongresie Instrumentów Dętych NOWE PRYZMATY. Organizatorzy chcą dodatkowo dowiedzieć się, jak respondenci oceniają aktywność koncertową w czasach pandemii, zarówno z perspektywy wykonawcy, jak i odbiorcy. Ankieta jest anonimowa, a dane posłużą do opracowania sprawozdania z realizacji zadania.